zeynepays tam 5 aylıkken tadımlara başladım yoğurtla sonra sebzeler sonra meyveler derken meyve karışımları sebze karışımları yaptım. 6 aylık olduğunda resmi olarak doktora danışarak tabii 3 öğüne geçiş yaptık yumurtayı haşlıyorum bazen kendim de yapıyorum labneyi çok basit. Bazende hazır alıyorum karıştırıp bir alternatif yanına muzlu avokadolu bebe bisküvili püre oluyor ama bebe bisküvisi cici bebe değil. Ya da irmikli muhallebi sonra öğlene sevdiği bir meyveden muhallebi yapıyorum ya da tarhana çorbası vs. Akşama mutlaka sebze yiyor içine ruseym ya da irmik ekliyorun kıvamlı çorba gibi ilik suyuda oluyor boyle yani ara öğün vermiyorum henüz 7 aylık olcak ara öğün niyetine emziriyorum aralarda mutlaka su teklif ediyorum