Bugün 3 aylık oldu.
3 aydır emen bebek şimdi emmez oldu. Mamayı doğduğundan beridir takviye olarak kullanıyorum ve Como tomo biberon kullanıyorum fakat bugünlerde süt içmek istemiyor resmen
Kendini geri atıyor bağırarak ağlıyor
Sağıyorum ama nereye kadar sağacağım sütümü. Gerçekten çok zorlanıyorum