tetik 3 buçuk aylık şuan ilk uykusuna yatırıyorum. Muhtemelen kısa uyku olacak ben kahvaltıdayken uyanır kesin😅 öyle olursa anakucağına koyar eline oyuncağını veririm biraz oynar biraz bakışır benle işim bitince beslenme/alt değişim yaparız sonra biraz dik tutup gezdiririm(yoksa kusuyor) ardından oyun halısına yere koyarım yüzükoyun sıkılınca tersine. O oynarken odada işlerim varken hallederim. Uykusu gelirse tekrar emziririm memede uyur çoğunlukla. Gün içinde kısa uykular yapar uyandıysa uyutmaya uğraşmıyorum 1,5-2 saat civarı vakit geçiriyoruz ne zaman uyku belirtisi görürsem öyle uyutuyorum. Genelde günümüz oyun halısında oynamakla ve bol bol sohbetle geçiyor tummy time gün içinde sıklıkla yapıyoruz öyle durmayı çok seviyor şuanlık sadece öyleyken dönebiliyor normal yatarken dönmeye de çabalıyor henüz yapamadı. Gece uykusuna 8,30 da geçmeli eğer işim olurda saati kaçırırsam 10 da ancak geçebiliyor. Gece uykusunu iyi uyur