Kızlar merhaba
Bebeğim daha 25 günlük ama emerken sürekli boğulacak gibi oluyor süt genzine kaçıyor ve nefes alamıyor sürekli emzirirken bu sorunu yaşıyoruz göğüslerime baktığım zamanda süt hep tazyikli oluyor ne yapmam lazım bu sorunu yaşayan var mı lütfen yardımcı olun artık emzirirken korkuyorum