peruskam Bizim de 90-100 arasına alıştırmış kendisini gündüz iki saatte bir hemen hemen istiyor. Ama geceleri çok şükür maşallah nazar değmesin gayet iyiyiz bazen ben bile uykuda kalıyorum. Deliksiz uyuyor 🤭❤️ Sonra uyanınca vicdan azabı çekiyorum aç uyudu diye ama bölmek de istemiyorum bi yandan 🤦 Analık zorr 😅