Anne sütü alan bebekler kabız olmaz demişti doktorumuz . 10 güne kadar da normal . Güzel ılık bir duş aldırın, egzersiz yaptırın siz yediklerinize dikkat edin sağlıklı beslenin bol su için . Zeytin yağı verebilirsiniz demişti bize bir de probiyotik kullanmıştık . Müdahale için 5 gün çok erken ☺️