Merhaba anneler benim oğlum 11:30 aylık ek gıdadan yana çok sıkıntımız olmadı bazı noktalar dışında.. bazı gıdaları oğlum ağzına aldığı gibi çıkartıyor:( ekmek yiyor ama çorbanın içinde asla yemiyor. yada yumurtanın beyazını direk çıkartıyor ağzından. Yemeğin suyuna ekmek bansam direk o ıslaıklıkla çıkartıyor ağzından . Bu durumu. NAsıl alabiliriz ? Tecrübejleriniz için bnm için önemli ..🌼