Mutlu_bebegimm Bebeğim iki aylık. Emzirirken maske kullanıyorum. İlaç kullanamam bitkisel yollardan, hemde emzirirken nasıl geçirebilirim?
BeYzAMm2019 Mutlu_bebegimm geçmiş olsun. Evet maskeyi sakın çıkarmayın, evi hep havalandırın, ıhlamur, ballı ılık su, zencefili bal , ılık şeyler yiyin ve ağzınızı sirkeli suyla gargara yapın ben böyle atlatmıştım.
Mutlu_bebegimm Ikrazumra19 limondan pek emin değilim kuzum ya bebeğime gaz yapıyor çünkü. Kuşburnu aldım aktardan yarın nane limon da yapmam gerek ıhlamur da aldırdım. Rezene hergün içiyorum zaten. İnşallah yatağa düşürmez yaa yatağa düşersem bittim zaten bronşlar azar hemen 😖
BeYzAMm2019 Mutlu_bebegimm elma sirkesi vardı o an evde biraz sirke koyup içine su koyup gargara yaptım nete yazdığınızda çıkıyor ya da tuzlu su boğazdaki mikropları aliyormus