GunesSila izelpalanci bizim dozlarımız 3-5-13 idi. 13. Aydaki kaldı bir tek ona da 3 ay var 🥲🥲ama ağır bi aşı çok huzursuzluk yaptı ve ateşte yapmıştı
Themom_ izelpalanci 7-9-13 ve 16 olarak ayarlandı. 7ve 9 u olduk bexsero 13 ayda nimenrix olacağız 16 ayda da Bexsero son doz
GunesSila gunes0312 ilk dozu yapmıştı ikinci doz yapmadı ama ikinci doz çok fena bacak ağrısı yaptı 1 gün
gisemnr Bize de doktor söyledi 8 9 gibi yaparız diye ama ücretli bir aşı mı tam olarak bilen biri yazabilir mi acaba?
damlayan Biz de 3.aydayiz yarin yaptiracagim hem rota hem menenjit fiyatlar da rota 1741 tl menenjit de 2090 tl dedi eczaci bakalim insallah yan etkisi olmaz