Kızlar yardım edin çok kötü bir hal almaya başladı 9. Ay ne uyuyor nede duruyor sürekli bas bas bağırıyor ne öğle uykusu nede gece uykusu hiçbiri yok yanından ayırmak asla istemiyor yanında hemen ayrılsam bağırıp çağırık iyice delirmek üzereyim ne zaman bitecek 9. Ay atağı lütfen yardımcı olun büyüdükçe akıllanır sanıyordum biz büyüdükçe daha da çok zor bir bebek olmaya başladık ben ilk doğduğu zamanlar daha rahattım en azından böyle herşeyi bağıra çağıra istemiyordu