Peteği kapatın ve kalın giydirip camı üstten açın. Oda serin olsun. Biz de 10 gündür aynı durumdaydık, burun spreyi sıkıyoruz ama 1 saat falan götürüyor sonra yine tıkanıyor. Buhar makinası da işe yaramadı. Tek işe yarayan gece boyu camı açık tutmak oldu biz soğuk olur üşür diye düşünüyoruz ama onlar daha rahat ediyo serinde.