paralelevrendemutlu Oğlum 20.00-15 arası gece uykusuna geçiş yapar normalde hep sabahları 07.00de kalkardı ama bir kaç gündür 5.20de kalkıyoruz hiç şaşmadan. Acaba uyku saati erken mi biraz yukarı mı çeksem
Senasome paralelevrendemutlu 20.00 de uyuması çok normal çok güzel saat.. 15 olayını anlamadım.. erken uyanması ile ilgili şunu yapabilirsiniz; 20.00 den önceki son uykusunu geri çekin. 16.00 ya kadar uyuyorsa 15.00 de uyumayı bıraksın.. gün içinde fazla veya eksik uyumadığına emin olun..
kimbumadam paralelevrendemutlu Baba işten geliş saati baz alınır genelde Son gündüz uykusunu kaçta yapıyor?
-Sare32- paralelevrendemutlu benim 9 ay 16 günlük 11-12 gübi uyur 10-11 arası kalkar sonra gün içinde iki kere uyku yapıyor bence de uykusunu alıyordur
paralelevrendemutlu Kubraaybars kendi kendine kurdu aslında uyku düzenini saati biraz gecikse bile çok ağlıyor
paralelevrendemutlu Senasome 20:15 yani☺️ gün içinde genelde iki uyku yapar en fazla iki saat sürüyor son uykusu 15:30
paralelevrendemutlu -Sare32- benimki mümkün değil durmuyor o saate kadar. Saat 19:00 olduğu zaman gözlerini kaşınmaya huysuzluk yapmaya başlıyor zorla 20:00e kadar oyalıyoruz. Bir keresinde saati çekeyim diye gündüz uykusunu uzun tuttum ama değişmedi aynı saatinde uyuyor
kimbumadam paralelevrendemutlu çok normal o zaman 17.30 da uyanacak şekildr ayarlasanız 20.30 da gece uykusuna geçebilir.
eyymenn paralelevrendemutlu benimkide öyle asla uyku saatini geri çekemiyoruz. Sabahta 5 buçukta uyanıyor alarm gibi. Bende burda bekliyeyim bakalım çözümü var mı 🤦🏼♀️
Nisanurayten paralelevrendemutlu oglun da 9 ay 25 günlük aynı saatlerde uyuyor genelde 8 buçuk gibi oda 7 de kalkıyor uykularını alıyorlar o yüzden biraz daha erken uyanıyor olabilir 9 a kadar beklese belki daha iyi olur
paralelevrendemutlu eyymenn benimkide öyle ya normalde 17:00de uyurdu gece 3te uyanıyordu. Zorla 20:00e kadar çektim uykusunu şimdide 5:20de kalkmaya başladı😂 erken uyumayı seviyor