Merhaba, bebeğimin dün akşam gece uykusuna yatıracakken ateşi çıktı 38 falandı maximum. Rahat uyusun diye calpol verdik düştü ateşi. Gece boyu da çok yükselmedi 37 buçukları daha görmedik 37.2 falan seyretti ara ara. Arada bir öksürüyor sanki boğazımız gıcık yapar öksürürürz onun gibi. Boğazına baktıtmadı, bademcik mi diyeceğim de daha yüksek ateş olur diye biliyorum bademcikte. Çalışıyorum da doktora götürsem mi biraz daha beklesem mi bilemedim.