Kızlar bebeğim doğduğundan beri philips marka emziği kullandı . Çarşıda gezerken yere düştü ve bende onu attım. (0-6 ay emzik modeliydi) .bebeğim şuanda 8 ayına girceği için bende yeni emziğini yine aynı marka ama (6-12 ay olanı aldım) ama şuan bunu almıyor ve ağlıyor . Sizce alışır mı yoksa denemeye devam edeyim mi yoksa yenisini mi alayım . Bunlar haricinde de 2 emzik var başka marka onları almadı . Yani ev emzik doldu müsrüflük yapmış olur muyum 0-6 ay philips olanı alsam.( 340 tl fiyatı )