2.5 aylık oğlum meme ucum yok diye phılps aventin silikon ucunu kullanmaya basladım ama demediler ki ucu birazcık cıktıktan sonra bırak bebek emmeye basladıkça cıkarır diye malum ilk cocuk birde bende zorlanıyor mantıgı silikon ucla emzirmeye devam ettim artık ucu cıktı ve bıraktıramıyorum kızlar öneri alırım sizin basınıza geldiyse ne yaptınız nasıl bıraktırabilirim