candeniz Gamze_cnky1 Gamze_cnky1 tamam ablacım sen 180. günde ver. Bir de doktoruna sor bakalım bu hesaplamayı ya da hesaplayamamayı. bakalım ne cevap verecek gerçekten çok merak ediyorum. Onun için de post açarsın. Ok?
hbbt Gamze_cnky1 aslında kriter tam olarak ay değil mama sandalyesinde oturmaya başlayınca ek gıdaya başlayabilirsiniz
Gamze_cnky1 hbbt Teşekkür ederim , açıklamanız için. Ay ve mama sandalyesine oturmasına bağlı ilerleyeyim o zaman 🌼
Zlm Gamze_cnky1 10 Nisan’da 6. Ayını tamamlamış olacak yani ondan sonra başlayabilirsiniz 6 yi bekleyecekseniz
Maka_Paka Gamze_cnky1 Çok güldüm bu posta. Canın sıkılıyor açacak bir konu da bulamadım galiba ? Bu kadarda değildir heralde, sayı saymaya anaokulundanda ince öğreniyoruz çünkü
Gamze_cnky1 Maka_Paka Bilip bilmeden konuşmayın. Çevremde 2-3 kişi nisan sonu diyor. Artık sinirlerim bozulduğu için açmıştım postu . Sayı saymayı anaokulunda öğrendiğimiz bilgisi için teşekkür ederiz ayrıca.
Maka_Paka Gamze_cnky1 Rica ederim canım ne demek. Başka aydınlanmak istediğin konu varsa yardımcı olabilirim
hbbt Gamze_cnky1 YouTube da Osman gönülal diye bir doktor var onun verdiği bilgiler doğrultusunda ilerliyorum hep sizde videolarına bı göz atın isterseniz 🥰
_nidosunannesi_ Gamze_cnky1 10 Nisan’da doluyor ama ben 4.ayda başladım hem daha hızlı alıştı hem de herşeyi yedi şuan da yiyor
Gamze_cnky1 _nidosunannesi_ Yaa maşallah. . Kendi kararınızla mı başladınız ? Geç kalınca reddetti diyenler de var çünkü. 🧿
_nidosunannesi_ Gamze_cnky1 geç kalınca reddeder diye düşündüm bende erken başladım şuan benim kızım haşlama karnıbahara bayılıyor ıspanak yemeği pırasa yemeği her şeyi yiyor
Gamze_cnky1 hbbt Teşekkür ederim, ona bakıyorum aslında zaman zaman bu sefer aklıma gelmemis. Dehset kafamı karıştırdılar gerçekten. 😘 teşekkür ederim tekrardan 🌼
Gamze_cnky1 Lillas 10 numara bebeklerimiz 😘😘😘 nasıl iyi mi şimdi sizin ki 🌼 iyidir , kocaman olmuştur 😍
Lillas Gamze_cnky1 ilk doğduğunda erken doğduğu için çok ufaktı ama şimdi yavaş yavaş yakaladı yaşıtlarını çok şükür 🥰
Gamze_cnky1 Maka_Paka Başka postları aydınlatın lütfen. Mahrum bırakmayın bu değerli bilgilerden insanları.