boran06 yok ya o hiç belli olmuyor çocuktan çocuğa değişiyor ateşini takip edin bugğn eğer çok sıkıntısı vsrsa doktorunuza danışın diş jelleri diş topları falan var mesela osanit diye bir diş topuna dualar ediyordum bem onu da sorabilirsiniz bazı çocukşarda diş sıkıntılı çıksr ishal olması normal ateşte yapar bol bol emzirin emziremiyorsanızı sıvı alsın emme refleksi rahatlatıyor ishalde olduğu için sıvı önemli bebelerin diş dönemi anneye yapışmasınom em temel sebeplerindem biri bu diş kaşıyıcılarını buzdolabına atın soğuk rahatlatır bebişkoyu bu arada çıkan sıvı aldığı sıvıdan fazlaysa doktora danışın derim en önemlisi panik yapmayın hepimiz azını yada çocuğunı yaşadık yaşıyoruz🌸