dksmdlos bizde 32 günlükken yattık geçen hafta sadece öksürük burun tıkanıklığı vardı. Evde açıyordum hep ama yeterli gelmiyordu, acilden girince test yapıldı burundan Rsv virüsü pozitif çıktı solunum yolu enfeksiyonu yani 3 gün kaldık biz solunum desteği ve hava verildi iy geldi ama hamdolsun bebeklerde olan bir hastalıkmış helede Yenidoğan’da evden dışarı bile çıkmadım 40 çıkmadı aman hasta olmasın diye ama geldi buldu evde bizi maalesef. Hastanede kalması iyi daha çok küçükler anlaşılmıyor ne olduğu en iyisi hastane Rabbim şifa versin inşallah üzülmeyin bol bol emsin geçer inşallah 🤲🏻🥹