Kızlar 6 ay aşısı olduk 2 gün önce kizim çok ağlıyor o gün fazla bisey yoktu ama dün ve bugün uykuya geçerken çok ağlıyor uykuda ağlayarak uyanıyor doğru düzgün emmiyir emerken Bile agliyo çok huzursuz ne yapcam neden acaba sebebi ya burnundada hirilti var ne yapcam needcem bilmiyorum başım çok ağrıyor