Merhaba arkadaşlar,
Kızım 24şubatta 1 yaşına girdi ve o günden beri hasta… p.tesi doktora gittik antibiyotik ve prospan öksürük şurubu verdi. Prospan verdikten sonra inanılmaz bir kusma yaşamaya başladı. Mama da içmek istemiyor artık (sadece uykuya geçerken içerdi) bu isteksizliği devam eder mi? Sizler benzer sıkıntı yaşadınız mı? Bugün şurubu kestim ve serum fizyolojiğe devam ettim kusma olmadı. Sizler ne önerirsiniz😓