hulos93 Arkadaşlar ben en son iki ay önce adet olmuştum ve şu 3 gündür felaket adet kanaması yaşıyorum 5 aylık kızım var normal doğum yaptım normal mi eğer değilse hastaneye gitmeyi düşünüyorum
Ikrazumra19 hulos93 belki icin temizleniyordur canim ya yemi dogum yapmissin ama yinede bir git icin rahatlar en azindan
emhmen_u hulos93 normal diye düşünüyorum ben sezeryan oldum iki aydır olmuyordum bu sefer olunca çok oluyorum 🥴
Ozge_AyazEfee hulos93 normalde pek yoğun kanaması olan birisi değildim ama doğumdan 3 buçuk ay sonra adet oldum ve ilk iki üç ay feci şekilde yoğun gelmişti daha sonra normal düzene dönmüştü sıkıntı yaşamamıştım
Berilbebegim hulos93 ya bende aynı şekilde iki gündür acayip kanamam var ped dayanmıyor tasıyor kasıklarım agrıyor hıc böyle olmazdıı🙄🧐
hulos93 Ozge_AyazEfee inşaAllah benimde o kadar olmazdı böyle olunca şaşırdım kaç gün sürdü ve son gün azalma oldu mu
Derinkomm Ben doğum yaptıktan 5 ay sonra adet oldum normal doğum yapmıştım. İlk adet çok değildi ama sonraki 3 adetim nasıl yoğundu anlatamam ped yetiştiremiyodum. 5. Kez adet olmadan hamile kalmışım demek ki sorun yok😂