Gunes-1 Merhaba,sabah bebeğimin idrarının koyu renk olduğunu söylemiştim ilk çıkan sonuçta keton değeri 2+ çıktı yaşayan var mıı? Ne oluyor bu keton
Mrvak Gunes-1 bebekte de olabilir o yüzden yüksek çıkar keton değeri çocuk endokrine mutlaka gösterin geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah 🌸
Gunes-1 Mrvak doktor sonuçta bir şey yok dedi . Keton değerine de bir şey demedi acaba düşük bir aralık mıydı ki