Birpremsesannesii00 2022 Haziran ayında doğum yaptım ama hala zaman zaman sağ ve sol keside yanma sızlama hissediyorum olması normalmi yaşayan var mı normalde iyileşme süresi 4 -6 hafta arası deniyor ama
MasalElaa Valla ben2022 mart ta dogum yaptim sol tarafimda bastirinca acı hissediyorum hala kimi zaman zonklama falanda ama arastirdim pek birsey bulamadim bende malesef
MasalElaa Birpremsesannesii00 bendede oluyor ilk zamanlar sormuştum iç dikişlerinin düğümünün bittiği yer solda o yuzden oluyor ama sonradan duzelir demisti ama suan oldan oldugunu dusunmuyorum 2 sene olucak 1 ay sonra