Ay beni de cok rahatlattınız niyeyse cok etkilenmişim buradan değil de etrafta da cok paraya ihtiyacın yok calısma diyen dolu ama iş öyle değil işte para her zaman lazım kacıncı yydayız ilerisi için, eğitimi icin yatırım lazım diye anlatamıyorum. Ben de 9 aylıkken başlıcam işe başta nasıl yaptınız acaba işyerinde sağdığınız sütleri eve nasıl getirdiniz? Benim evim uzak da işe bi çıkış yol bulamadım