MadamMommy Merak ettim hanımlar 29 şubatta kendisi,çocuğu, tanıdığı doğan var mı?4 yılda bir kutlardım ben olsam ve şu an 9 yaşında olurdum 😂
AlpBeyinAnasi MadamMommy 6 günle yırttım valla 23 şubatta doğdu oğlum, çok korkuyordum bekletir o güne kadar diye 😂
MadamMommy Yani saat 2 de yorgunluktan öldüğüm bir gün geçirip hala bebemi sallarken aklıma bu geldi 😂
MadamMommy durutugce1 Nice sağlıklı mutlu yılları olsun minnoşun🥰Hangi gün kutlayacaksiniz hep merak etmişimdir 😊