Sürecimi anlatayım;
İlk 3 gün evet bir tık zor oluyor. 1 gece hastanede kaldım ameliyattan 24 saat sonra tuvalete gitmek için kaldırdı hemşireler yataktan. Bu ayağa dikilme olayında bir sıkıntı yok yalnızca başın dönmesin diye destek oluyorlar. O süreye kadar yatakta ördek yardımı ile işiyorsunuz 🥶
Ben gayet kollarımı rahat hareket ettirip ameliyattan 5 gün sonra kendi banyomu yaptım. Ama dediğim gibi doktor çok önemli lütfen ucuz iş yapan doktorlara aldanmayın. Çin malı silikon kullanan doktorlar var..