gamzeyrliky Bebeğim 6 aylık gögsümü hiç tutmadığı için sagarak verdim şimdiye kadar sütüm çok azaldı artık lütfen birşeyler söyleyin ne yapmam lazım nasıl çogalır korkuyorum kesilecek diye 🥺
askbebegimmbenim gamzeyrliky benimde azalmıştı. Dut kurusu kaynatıp içiyorum çoğaldı tekrardan bı dene istersen birde tahin helvası ye dereotu. Emzirmeye çalış yinede bol bol geri gelir kesilmez
merveatlaseymen gamzeyrliky sütün kesilmemesi için aktif emmesi gerekiyor 🥹 sagma bir yere kadar idare ediyor diye biliyorum ben nden tutmadıki gögsünüzü alişmiyormu😒
Berydeniz gamzeyrliky bende kizimda öyleydi sonra mecbur mamaya geçtik paran varsa özel danışmanlık 7. Aydn bile memeye döndürdüğü idda ediyolar bi dene derim
gamzeyrliky askbebegimmbenim emmiyor malesef 🥹 dutkurusu mu yapıyorsunuz sadece içine birşeyler katıyormusunuz birde kaç aylıkken azalmıştı
gamzeyrliky merveatlaseymen kücezde kalmıştı dogumdan sonra bir haftaya yakın orada emzirmek istediğimde tutmadı malesef gögüs ucum hiç yoktu sagarAk çıktı şuan deniyorum ama istemiyor kendini geri atıyor
askbebegimmbenim gamzeyrliky aslında kuru üzüm kuru incir de ekliyorlar içine ama malesef elimde onlar olmadığı için. Sadece kuru dut 2 3 şeker kaşığı kadar. 1 bardak sıcak su 5 10 dk demlendiriyorum içiyorum. Sen istersen diğerlerini koyabilirsin daha çok arttırabilir. Sabah akşam 1 er bardak diyor ama 1 bardak geceleri içiyorum o bile inan çok farkettirdi 2. Ayda azalmıştı 3 buçuk ayligiz 1 2 haftadır yapıyorum bende tarifi . Elektriklo göğüs pompası kullanırsan göğüs ucun çıkar Benim tek göğsümün ucu hiç yoktu emdikçe ve göğüs pompası ula çıktı
merveatlaseymen gamzeyrliky anladım keşke silikon uclardan deneseydiniz yada suan bi deneyin belkde öyle alır ☺️ benmde bebegim küvezde kaldı aynı sıkıntıyı yasadım gögüs ucum yoktu cünkü silikon ucla başladım ilk zamanlarda sonra aştık zaten o zamanı emse cok güzel sütünüz gece bile akar dolar bol bol ten teması yapın dolaşarak emzirme ve hafif aclık halinde emzirmeler teklif edin ara ara bide belki alır❤️
Berydeniz gamzeyrliky şuan oğlum 4 aylik oda red yapıyor ara ara yataga koyuyorum onu ilk biberon veriyorum sonra geri cekiyorum gosgmu biberon gibi üzerine kapinp veriyorum iciyor.
gamzeyrliky Berydeniz onu bilmiyordum aslında bir emzirme danışmanı varmış devlette çok iyi demişlerdi ayı geçti diye gitmedim öyle ise oraya giderim
gamzeyrliky merveatlaseymen silikon uçtan kullandım başlarda ama sonrasında hiç ememedi başlarda o kadar çoktu ki sütüm stok yaptım sagarken bile mastit oluyordu buzlukta yer kalmadı diye fazlasını hep döktüm buzluktan verdiğimde de içmiyor şuan 😑
gamzeyrliky Berydeniz 🥲 bir de öyle deneyeyim ama bilmiyorum tutacak gibi değil malesef inşallah tutar 🥹
merveatlaseymen gamzeyrliky evet evet var tabi özeldede devlettede dogumu özelde mi yapmıstınız dogum sonrasında görüstünüzmi hiç emzirme danısmanı ile şöyle bebeklerde aktif emme var ise ve redde gittiyse ancak bu red bir ayı asmadıysa geri dönebiliyor memeye ve bunun icin bir cok yol var en önemlisi ten teması ileri derecede red olursa duşta emzirmek gibi veya eds sistemle bebege siringayla mama verirlerken gögüs emzirmeye calişmak gibi ama 1ayı askın emmeyip ve bilinçlenen bebeklerde pek yararı olmuyor🥹
gamzeyrliky askbebegimmbenim ay inşallah çoğalır yaa yarın yeniycem şimdi bol bol su içtim süt arttırıcı Damla içtim 🥺 aslında bu aralar su tüketmeyi unutmuşum yeni fark ettim günde bir iki bardak içiyorum o yüzden sanırım ☹️ normalde unutulacak birşey değil ama susamadıgım için sanırım 🙈 üfff inşallah çogalır ya🥺 çok teşekkür ederim 💝💝💝
askbebegimmbenim gamzeyrliky bende aynı su fazla içmiyorum sanırım oda çok etkiliyor canım bol bol süt olsun inşallah herşey yavrularımız için ♥️
gamzeyrliky askbebegimmbenim amin canım benimm inşallah bol sütünüz oluurda yavrucuklar nasiplenir🙈🙈🙈🙈
Niihhaann Bol su,kuru dut çayı,tavuk suyuna çorba ve ton balığı baya etkili oluyor. Elektrikli pompayla tam boşaltamıyorsanız süt zamanla azalır. Ne sıklıkta kaç dk sağıyorsunuz