Arkadaşlar hepimizinde bildiği gibi ilk doğum yaptığımız zamanlarda göğüslerimiz baya sert oluyo, emzirirken diğerinden akıyor, yada emzirdiktrn bir süre sonra bir sızlamaya yine göğsümüz akıyor. Bu zamanla (kişiden kişiye değişir ama ¾ ay sonra) bitiyor ve meme terbiyesi denen şey oluyormuş. Benim sormak istediğim şu benim kızım 5 ayına girecek çoğunlukta göğsüm sertleşiyor ama ara ara yumuşak olduğu zamanlarda oldu . Hani bir süre sonra terbiye olup yumuşamasını anlıyorum ama ara ara neden oluyor onu anlamadım. Hatta 3 aylıkken baya yumuşadı ve akma kesildi dedim terbiye oldu ama 3 gün öncesine kadar yine sertleşme ve akma oluyordu. Yumuşak memede süt olur diyorlar tabiki olur ama yumuşak memede nedense daha az süt var hissi oluyor, sanki yumuşakken çocuk doymuyor hissi oluyor, size de oluyor mu bu ? Birde şurdan daha az süt oluyor kanısına varıyorum sertleştiği dönemler elle sıktığımda daha yoğun ve daha tazyikli geliyor, yumuşak zamanlarda daha ince az bir süt geliyor, o yüzden zamanla meme terbiye olması sütün kısmende olsa azalması mı demek ? Eğer azalıyorsa ki bebek büyüyor o sırada sütümüz yetmiyor hissi doğru mı oluyor, kafam karışık 😁