Arkadaşlar merhaba. Bebeğim son zamanlarda çok fazla huysuz, sebepsiz ağlama krizleri var gece gündüz tekme atar gibi bacakları sürekli, kabızlık yok ama kakası ishal gibi ve beyaz pirinç gibi parçalar var kakasında, emmek istemiyor, sapıp biberonla veriyorum 20 cc içip bırakıyor, mama veriyorum aynı şekilde çok az içiyor, bu ay 200 Gr ancak aldı. Ben de bebeğimde laktoz intoleransı olduğunu düşünüyorum (internetteki çoğu kaynağı taradım). Cuma doktor kontrolümüz var, doktora da soracağım fakat bu teşhisi alanlar için soruyorum. Teşhis nasıl kondu (test vs. ile mi), bebeğinizde ne gibi belirtiler vardı, tedavi yöntemi nasıldı ve tedavinin faydasını gördünüz mü? Bu durumu yaşayanlar bilgi verirse çok sevinirim.
(Bebeğim 3 aylık)