Diş çıkarma döneminde kabızlık yaşayan var mı. 6.5ayda dişi çıktı. O zamanda beri kabızlık sorunu yaşıyoruz. Kabız yapacak bişey de yedirmiyorum. 3 4 günde bir zorla yapıyor. Önerisi olan var mı? Zeytinyağı harici. 1 çay kaşığı zeytinyağı veriyorum. Doktora randevu bulamadım yakın tarihe.