Bebeğim 2 gündür beni ciddi anlamda çok zorluyor uyumuyor ve gazı var sürekli ben de artık çok yoruldum bir de şehir dışına gittik geldik derken gerçekten artık zombiye döndüm. Az önce uyuttum yatağına koydum bi 10 dk sonra tekrar uyandı ben de mama yaptım verdim yarı uyanıktı ama uyumamaya direniyordu. O sırada çok sinilendim hızlıca bineronu apzından çektim ve uyu artık diye bağırdım. Anladı gibi sustu ve anında uyudu şimdi de rüyasında korkuyor sürekli irkiliyor. O kadar vicdan azabı çekiyorum ki ölmek istiyorum küçücük bebek daha 49 günlğk oldu bugğn hiçbir şeyden anladığı yok bilerek yaptığı yok masumum benim. Ben o kadar iprenç bir şnsanım ki bakamayacaksan yapma değil mi bağıracaksan en ufak bir şeyde🥺 inşAllah anlamamıştır hissetmemiştir dilim kopsaydı da bağırmasaydım elim kopsaydı da o bşberonu öyle çekmeseydim.. (içimi dökmek istedim)