Habibe93 benim saçlarımda aynı şekilde ve uzun saç seviyorum bu yüzden saçları kestirmek yerine canlandırma yöntemleri arıyorum ve çareyi keratin bakımında buldum. Düzenli aralıklarla bu bakımı yaptırıyorum. Duşta mutlaka saçıma iyi gelecek şampuan, krem ve maske kullanıyorum. Duştan sonra saç açıcı sprey ve saçımı yolmayacak fırça ile tarıyorum. Uzun olduğu için ister istemez saç birbirine dolanıyor onun içinde kurumasına yakın topuz yapıyor ya da örüyorum. Eğer toplamak istemiyorsam da her sabah kalkınca tarıyorum. Birde duştan sonra her saç karışıyor mutlaka duşa girmeden önce tarama yapın, duştan sonra bir daha tarayın daha kolay açılacaktır