Sila2611 araları 23 ay yıprandım çürüdüm sanırım bence en ideali büyük kreşe gidince ilk okulda değil kreş zamanı doğacak 2. Çocuk o zaman daha kolay olurdu diye düşünüyorum he şuanda büyük kızım4,5 yaşında kreşe gidiyor küçük kızım 2,5 yaşında eylülde kreşe başlayacak seneye daha rahat olacağım. Off bilemiyorum ya hangisi daha iyi zaman 😁