Merhaba hanımlar oğlum 8ay 23 günlük son 2 gündür sürekli ama sürekli ağlıyor asla ek gıda yemiyor en sevdiği şeyleri bile ağzına sürmüyor ateş vs yok ama calpol veriyorum çok ağladığı için biraz sakinleşiyor. Dişten şüpheleniyorum ama eskiden mesela bu parmak fiş kaşıyıcılarla kaşırdım karanfilli zeytinyağıyla şimdi onu yapınca daha çok ağlıyor ağzına bi şey almak istemiyor havuç vs dün hiç aralıksız bir buçuk saat ağladı calpol vermeden asla sakinleşmiyor sizde diş midir yoksa başka bir şey olabilir mi doktora gitmeli miyim