Ee011 Kubradurmuss benim hayalimde beyaz vardı ferahlık açısından. Birde bizim sular aşırı kireçli güneş vurunca biraz su lekeleri gözüküyor ama göze batacak şekilde değil tezgah bezini iyi seçin suyu iyi çeken bir bez olursa daha güzel parlatıyor
pinkooo_02 Kubradurmuss asla toz olmuyor çok seviyorum en kalitesinden yaptırdık ozman hiç bir sorun yaşamıyorum
delirmeceler Kubradurmuss birşey döküldüğünde hemen müdahale ederseniz uzun yıllar lekesiz şık bir şekilde kulkanırsınız
Bebegim38 Mysmrtfrt metrekare fiyatı 3.400 dü ama güncel fiyatı ne oldu bilmiyorum çok oldu anlaşalı. Belenco perla modeli. Sararma çizilme yapmıyor. Size önerim marka ve model belirleyip çok fazla yerden fiyat alın fiyatlar değişkenlik gösteriyor.
Mysmrtfrt Kubradurmuss merhaba yaptırdınız mı acaba tezgah yaptırma fiyatı öğrenmek istiyorum da tekrar post açmadan önce sizin postunuzu gördüm bi sorayım dedim ☺️
cihangirko Mysmrtfrt porselen tezgah dışında ki tümü leke tutuyor maalesef bilginiz olsun. Porselen tezgah asla tutmuyor leke falan o yönden aşırı iyi tek dezavantajı diğer tezgahlara göre üzerine ağır birşey tencere vs düşerse çabuk kırılabilir
Kubradurmuss Mysmrtfrt https://imgyukle.com/i/yMXdmc https://imgyukle.com/i/yMcEiN https://imgyukle.com/i/yMcoye https://imgyukle.com/i/yMcnRq https://imgyukle.com/i/yMcP6R https://imgyukle.com/i/yMcRtP https://imgyukle.com/i/yMcJOY
dayes Kubradurmuss ferahlık olarak ben de çok seviyorum biraz özen istiyor ama bence normal ya. Çay lekesi sapsarı yapıyor ona dikkat etmek gerekiyor. Onun haricinde bence normal tezgah nasıl düzenli aralıklarla temizleniyorsa onu da öyle sürekli temizliyorsunuz. Aynı hesap bence
Mysmrtfrt Bebegim38 ay dediğiniz modele baktım tam istediğim gibi duruşu rengi. Çok teşekkür ederim. Şimdi bizim aldığımız ev başka bi şehirde şu an bulunduğumuz şehirde öğretmeniz ve yazın taşınmamız gerekiyor o yüzden mecburen eve girdikten sonra değiştirmek zorunda kalacağız. Aslında ev sıfır ama tezgah asla istediğim gibi değil bembeyaz bi tezgah istiyorum dediğiniz gibi araştırıp soruşturup yaptıralım. Peki işçilik parası çok alıyorlar mı bir de kaç günde yapılıyor acaba evin içine girdikten sonra yaptıracağız ya çok mağdur olur muyuz acaba
kahvekokusuu Kubradurmuss beyaz kullanıyorum memnunum leke evet oluyor ama zaten hemen de çıkıyor bence lekelerin çıkmaması için uzunca bi zaman kalmış olması lazım haliyle öyle bişey de mümkün değil hep temizlenen bi yer tezgah ben gayet memnunum
Bebegim38 Mysmrtfrt işçilik ekstra almadılar, işçilik dahil fiyatı o şekilde. Tezgahın ölçüsünü alıyorlar, mermer parçalarını getirip orada kesip ayarlıyorlar. 1 günde bile yapılabilir, bizimkini 1 haftada teslim ettiler. Rica ederim 🌸
Mysmrtfrt Bebegim38 hay Allah sizden razı olsun tekrardan çok teşekkür ederim Allah’a emanet olun hayırlı geceler güzel anne🌸🌸🌸🥰
Mysmrtfrt cihangirko o zaman mecburen leke tutan tercih edeceğim çünkü ben çok hunharca çalışıyorum mutfakta kesin kırarım porseleni😂
cihangirko Mysmrtfrt üstten tencere düşmediği müddetçe kırılmaz heralde 😀 yaptıracağınız yerden de fikir alırsınız daha sağlıklı olur :)
_Goktugunannesi__ Kubradurmuss Ablam kullanıyor bende yanında kalıp kullanmış biri olarak sürekli elinizin üstünde olması lazım ufak Bi lekeyi o anda silmeniz gibi cif güzel patlatıyor birde ıslak bezle sildikten sonra güzel görüntü için kurulan ak istiyor
Kubradurmuss _Goktugunannesi__ https://imgyukle.com/i/yMXdmc https://imgyukle.com/i/yMcEiN https://imgyukle.com/i/yMcoye https://imgyukle.com/i/yMcnRq https://imgyukle.com/i/yMcP6R https://imgyukle.com/i/yMcRtP https://imgyukle.com/i/yMcJOY
Kubradurmuss Kubradurmuss _Goktugunannesi__ yaptırdım istediğim gibi oldu 🤗 evet cif güzel temizliyor
Mysmrtfrt cihangirko aynen bi soruşturalım bakalım çok teşekkür ederim vakit ayırıp yazdığınız için 🥰🌸