Anneler henüz 3 aylık olmamıza 1 gün var ama oğlumun son 2-3 gündür beslenme düzeni değişti. Artık daha az emiyor daha kısa süre emiyor. Korkuyorum bu durumdan. Acaba büyüdükçe daha çok süt çekiyor o yüzden mi kısa süre emiyor diye düşünüyorum. Böyle bir durum yaşayan anne var mı?