gamzesameturkoz Kızlar bay bay uyku damlası hakkında ne düşünüyorsunuz kullanan var mı ??? Yorumlarınızı bekliyorum. 10,5 aylık 2 haftadır uyku girmiyor gözümüze kafayı yiycem. Kullanan varsa veya düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim.
Hamburgerr gamzesameturkoz dişi çıkıyor olabilir, atakta olabilir henüz çok küçük, bu damlalar gerçekten zararlı kolik ve her diş çıkarmasında 1 ay sabahlayan bebeğim vardı ona rağmen kullanmadım açıkcası
babybmoms gamzesameturkoz onun yerine emziriyorsanız rezene demleyip için sütünüzden bebeğinize de geçsin direk vermek istemezseniz ben bebeğimin ilk 4 ayına kadar hep kendisine içirdim sütümden geçen yetmiyordu ama ben gaz için içirmiştim damlalar iişe yaramayınca ama uyku da getirir en belirgin özelliği uyku zaten