Nursemom_ zamanla yerleşeceksin. Mesela perdeleri buradaki evine göre tekrar diktirebilirsin, gereksiz eşyalarını eleyebilirsin. Ben de büyük geniş bir evden, görece küçük sayılabilecek eve geçtim, bütün odaların kapıları yarım açılıyordu 😂 sonra zamanla eleye eleye yerleştim, hatta o kadar alıştım ki elemeye mobilyaları bile elden çıkarmaya başladım, her yeri pratikleştirmeye başladım, ev kullanışlı bir hale geldi. Seni çok iyi anlıyorum, ben de çok karamsardım