ArsAyz Eliflina05 Genelde zaten ilk idrarla yapın diyorlar hormon yoğunluğu fazla olduğu için, kan vermek için acele etmesin bence değer düşük çıkar morali bozulur tabi kullanması gereken bi ilaç falan yoksa. Umarım hamiledir Allah gönlüne göre verir 😇
Eliflina05 ArsAyz insallah bkalim sabah kan vermeye gidicek suan varliginada yoklugunada ogrenmeye ceserat edemio cok korkuo ayni seyleri yasamaktan
Sienna Eliflina05 ay canım benım cok uzuldum acaba ne zaman oldu bu olaylar basınız sagolsun dogmdan sonra hormonlar hemen dusmuyor belkı bu yuzdende sılık cıkıyor olabilir ınsallah bebektır rahım yetmezlıgınde nasıl bır tedavı oluyor bılmıyorum ama ılk once tedavı olsun arastırsın doktor ısınde ıyı bırını kayıp cok zor 😞