Bzkrt1 Selamlar, bu hastanede doğum yapanlara sorum var☺️ Ben önceki doğumumu Nisa hastanesi iken yapmıştım da o zaman sancı odası diye ayrıca bir oda vardı şimdi nasıl? Yani süreç nasıl ilerliyor biraz anlatabilir misiniz?