Merhaba annişler,
Bebeğim tam iki aylık ve son beş gündür memeye tutunurken tüm bedeniyle kendini benden uzaklaştırarak ağlıyor, meme verdiğimde asla çenesini açmıyor ve şiddetle ağlıyor. 3 emzirmenin 1inde mutlaka bunu yaşıyoruz, uykulu veya uykusuz olması farketmiyor.
Ağız içinde panukçuk tarzı bir şeyden süphelendim ama görünürde öyle bir durumda yok, bu yaşadığım meme reddi midir, eğer öyleyse çaresi nedir, tecrübelerinizi ve fikirlerinizi paylaşabilirseniz çok sevinirim, hepinize sevgiler.