Secl 3 yaşında oğlum var ama inanılmaz iştahsız değerlerde sorun yok ama çocuk bütün gün yemek yemese açım demez her yemek saatinde evde bı ağlama kıyameti kopuyo çocuk yeemek gorunxe ağlamaya basliyo ya bı çözümünüz varmı