Selam annelerim bebeğim 6 aylık olacak bi kaç gün sonra normalde gece uyusun diye 11 buçuk 12 gibi yatırıyodum gece uykusuna yalnız artık önce 11e çektim şimdi de 10na çektim ama çok fazla uyanıyor ne yapmalıyım siz kaçta geçiriyosunuz gece uykusuna işe başlıycam ertesi gün nasıl olacak bilmiyorum