1 haftadır kullanıyorum akşam yemelerim çok vardı bu saatlerde 1 ekmek salam kaşar sarelle yer uyurdum gün içinde çok tatlı istediğim olurdu tatlı ne bulsam yerdim kahvaltıda 1 ekmek yerdim günde 2 buçuk ekmek yerdim yani en sonra bu kahveyi duydum iştahı azalttı ağız kuruluğu veriyor gece yemem artık yok gün içinde ise ekmek hiç yiyemiyorum yemek desen zorla yiyorum yani yemezsem aç olduğumu his etmem ek olarak bebeğim 4 buçuk aylık ilk 2 gün bebeğim huysuzlasti kahveden sanıyorum onadan sonrası sorun olmadı. Ama sütüm azaldı gibi his ediyorum :/ ek olarak 72 kiloydum 1 hafta içinde 69 kiloya düştüm 3 kilo vermişim yani tüm artıları eksileri bu yönde benim