Kızlar merhaba
Doğumdan sonra bir çok şeyi unutur oldum. Benim bellek eror vermeye başladı. Bu sabah telefonumu nereye koyduğumu unuttum bizim bebişten dolayı sürekli sessizde. Yana döne tüm odalara baktım yok haydaa diyip ellerimle bacaklarıma bi vurdum, anaaa telefon cebimdeymiş 🤦♀️ Neyse biraz önce de kalktım çay bardağımı mutfağa bırakmak için mutfağa girdim. Ocağı açtım bir de kahve içeyim dedim. Su kaynayana kadar banyoya gireyim derken banyoya adım atmamla çay bardağını elimde fark etmem bir oldu. Bardağı elimde unutmuşum 🙄 Kan değerlerimde de herhangi bir sıkıntı yok yakın zamanda baktırdım. Sanırım doğum yaptıktan sonra hafızama bir şeyler olmaya başladı. Siz de durumlar nedir?