Kızlar ilk 6 ay çok gazlıyordu dikkat etmemize rağmen çok çektik şimdi yine başladık bu 3. Defa şiddetli gaz sancısı çekiyor hastanelik oluyoruz acaba gaz değilde başka birşeymi diye ama gaz çıkıyor yine mercimek vs yedirmiyorum başına gelen varmı ne yapmam lazım 😔