aysegul_my merhaba 3 ay 14 günlüğüz bizde 3 aya girdiğimizden beri resmen bebeğim gitti başka bir bebek geldi onun yerine çok huysuz mızmız uykuya dalmakta zorlanıyor uyuduktan sonra da çok kısa uyuyup tekrar uyanıyor Çığlık atarak uyanıyor Çığlık atarak uyuyor sizde de böyle miydi normal mi bu artık çok yoruldum 😵💫