Kızlar merhaba. Yedinci aya girecek bi oğlum var birbirmize aşırı alıştık bensiz fazla durmuyo. Ama bi ay sonra işe başlayacağım. Annelik içgüdüsünden midir nedir bilmiyorum sanki işe başlarsam beni unutacak gibi hissediyorum. Kayınvalidemle pek anlaşamıyorum o bakacak ama bikaç ay sonra annem bikaç ay bakacak. Sonra zaten büyüyünce kreşe vermeyi düşünüyorum. Her neyse kayınvalidem severken filan annem canım oğlum bilmem ne diye seviyor devamlı ben calısırken de muhtemelen çocuğa anne dedirtecek biliyorum. Yani annem annem diye sevecek evin içinde cocuk zaten benden çok onu görecek korkuyorum aramızdaki bağ azalacak diye. Uyardım kaç kere öyle sevme cocuk alışacak diye ama unutuyo mu bilerek mi yapıyo anlamadım. Korkuyorum biraz dertleşmeye ihtiyacım var 🤦♀️