1gok_anne Arkadaşlar merhaba doğum yapalı nerdeyse 7 ay olacak boğazımda sürekli bir sıkışma hissiyatı oluyor sanki nefes almakta zorlanıyorum kan testlerimde bir şey çıkmadı benim gibi olan var mı varsa nasıl geçti ne kadar sürdü yardım edebilir misiniz