Oglum prematüre dogum oldu ve bebekken çogu şeyi geriden geldi. Konuşma olarakta yeni açıldı diyebilirim. Anane aldı, teyze geldi,bebek aglıyor,kul uçuyor, seni çok seviyorum,özledim vs gibi basit cümleler kurabiliyor. Renkleri,hayvanları tanıyor ve söylüyor. Alfabede sesli harflere bakıp gösterebiliyor. 10 a kadar sayıp 5 e kadar eliyle gösterebiliyor. Sizce bu şuan için yeterlimi? 3 yaşına bu ay girdi